Video omzetten naar pc door bedrijf

  • Huub L'Ortye

    Wie kan mij bij het volgende helpen. Ik zoek iemand of een bedrijf die dit voor mij kan oplossen.

    Het betreffen privé video opnames.

    1. In het verleden heb ik met Pinnacle Studio privé video opnamen op de pc geplaatst en bewerkt. Deze bestanden hebben de extencie “.stu” . Ik beschik niet meer over deze software; de bestanden zijn momenteel niet benaderbaar (met standaard software zoals windows media).

    2. Ik heb door een kennis video banden laten branden op DVD +R schijven. Deze zijn door geen enkel apparaat , behalve bij degene die ze gebrand heeft, af te spelen.

    3. De inhoud van deze DVD’s zou ik graag willen back-uppen en kunnen afspelen op een DVD apparaat

    4. Ik bezit nog vieo 8 bandjes die ik graag op DVD (incl. back uppen) wil zetten.

    Bedankt!

  • sipke

    Ik kan je wel helpen om video 8 (hi8) op DVD te zetten.

  • Gijs

    Hallo Huub,

    Voor wat betreft de video opnamen onder de extensie stu.. wil ik wel een poging wagen.

    Begin maar eerst met 1 file, plaats deze ergens, dan haal ik deze file binnen met FTP.

    Gr. Gijs - MVIB

  • WessCompany

    Hallo Huub,

    Is je vraag nog actueel ? Als je nog hulp nodig bent kun je

    contact met mij opnemen. mail: info@wesscompany.nl tel. 06-23502784

    Met alle vragen kan ik je helpen.

    Groet,

    Jan

  • Hay Cloudt

    Ik heb een canon full HD camera

    Mijn probleem is dat ik de gemaakte films niet op de hardeschijf van mijn computer krijg.

    Wie weet hoe ik dit kan doen

    Groeten Hay

  • Wilenrobroos

    Ik weet niet hoe de kennis de banden gekopieerd heeft, maar ik heb tienrallen videobanden op dvd gezet en deze kunnen overal afgespeeld worden.

    De dvd-s moeten wel gefinaliseerd worden anders kunnen ze inderdaad niet afgespeeld worden.

    Mijn singel8 filmpjes heb ik afgedraaid en gelijk op genomen met een video camera. Daarna op de computer het geluid weggewerkt en een leuk melodietje eronder gezet. De kwaliteit is niet optimaal maar dat waren de filmpjes ook niet.

    Deze waren van 1972 t/m 1980.

    Groet Wil