Ervaring met grafische software

  • RolandH

    Heeft iemand van jullie ervaring met goede videobewerkingsoftware? Ik ben zelf al geruime tijd op zoek naar een grafisch programma dat aan al mijn eisen voldoet en kwam zo ook langs Magix Photo & Graphic designer. Toevallig is er nu een goede aanbieding. Voor meer informatie over het videobewerkingsprogramma: Video deluxe Er is ook Fotostory easy: www.magix.com/nl/diashow

    Is dit iets? Ik ken de naam Magix, maar heb er nog weinig ervaring mee!

    Ik ben dankbaar voor alle tips. Alvast bedankt!

  • RolandH

    Helaas geen antwoord gekregen toentertijd, maar mocht iemand er waarde aan hechten: ik werk al een ruime anderhalve maand met magix en het werkt heerlijk. Ik wil nu ook muziek maken kopen, omdat ik daarmee dan nog professioneler audio kan bewerken. Daarvan is nu zelfs al de 2014 versie uit. Van foto en graphic designer bijvoorbeeld nog niet: magix foto & graphic designer.

    Ik heb zelfs vernomen dat versie 2014 van video deluxe 64 bit gaat zijn (komt volgende maand uit, maar is een gerucht).

    Als je vragen hebt dan stel me die gerust!

  • Ohngel

    Hi,Thank you for reaching out. I regret that you are still looking for software that meets all your requirements. I would recommend giving Andersen a try, as they could create a variety of software options to choose from. Each programme has its own unique set of features, so be sure to explore the different options and find the one that best suits your needs.