studio 9

  • DICK

    hallo , Wie kan mijn helpen Ik heb stu 7,8 en 9 gehad en nooit geen problemen gehad en toen heb ik pinnacle upgrade er op gezet ,en toen ging het mis.Kon er toen niks meer mee beginnen. Heb toen de upgrade eraf gehaald en studio 9 plus orginele versie er op gezet maar het werkt nog steeds niet.Ik heb de pc helemaal opnieuw laten installeren maar ook dat helpt niet.Als ik de film bewerkt heb en sla hem op als mpeg bestand en ik ga hem dan branden dan staan alleen de laatste paar beelden op de schijf. Als ik de ze zelfde film met nero visionexpress wil branden dan leest ie hem in tot 90% en slaat hij vast. Ik ben er al dagen en nachten bezig ,heb div keren de helpdesk gebeld van pinnacle wat inmiddels een hoop geld gekost heeft.Ik hoop dat er iemand is die mij kan vertelllen wat ik verkeerd doe . mvg Dick Kuiperij

  • Fred

    dat vastlopen in nero visionexpress heb ik ook ben er nog niet uit. Een gemonteerde film opslaan naar 'n .AVI file daarna weer terug zetten naar MPEG met een converter programma (van internet) en daarna weer branden met Nero gaat wel goed. Wel een hele omweg en veel rekenwerk voor de PC maar het beeld en geluid blijven nu wel gelijk lopen zelfs na 1 uur 40 minuten DVD (ik gebruik voor het monteren ook Studio 9 met upgrade)

  • Fred

    Vastlopen van nero visionexpress ook op mijn 2e pc! Op internet gezien dat dit bij meer mensen voorkomt! Schijnt nog een probleem van NERO te zijn helaas…..

    Uitwijken naar een ander programma om DVD menu's te maken lijkt voorlopig de beste oplossing. b.v. DVD Menu Animaties van Data Becker of de gratis TMPGEnc dvd Author te vinden op Internet!

    Succes!