studio plus 9.3 schijf maken

  • cees

    SAMENSTELLEN DISK IS NIET GELUKT

    DE BRONVIDEO IS NIET GELDIG

    eerst maar eens gegevens over het project:

    * +/- 90" avi materiaal, gemaakt in premiere

    * 54' jpeg bestanden, foto's,

    * tussen alle jpeg bestanden een overgang

    * onder het hele project Smart sount files en CD files behalve onder

    het avi project, die had al geluid.

    * een menuindeling met 9 onderwerpen

    omdat ik tevoren wel wist dat het renderen heel lang zou duren en het de eerste keer was dat ik DVD brand met studio heb ik eerst wat proeven gedaan om te kijken of er obstakels waren.

    Toen dus het hele project, daar bleken toch een aantal dingen te zijn die niet goed gingen en na die aangepast te hebben kwam mijn laatste poging met als resultaat: nog steeds geen DVD

    Ik kreeg de melding na 10 uur renderen:

    SAMENSTELLEN DISK IS NIET GELUKT

    DE BRONVIDEO IS NIET GELDIG

    ik heb een externe harde schijf aangeschaft van 250 GB, geen ruimtegebrek dus.

    In het scherm in studio werd zelfs aangegeven dat ik nog wel 23 minuten over had op de te branden DVD

    Ik heb er natuurlijk ook met anderen over gesproken en die veronderstelden dat studio niet met stilstaande beelden om kon gaan, wel de mogelijheid is er dus wil ik er ook gebruik van maken in combinatie met avi files.

    wie weet er een oplossing

  • Frans

    Ik zou het ook niet weten ik heb vorig jaar met studio 8 een dvd gemaakt met veel foto;s er in

    Ik zou de avi files eerst omzetten im mpeg2 (dvd compatible) format dat rendeert hij wat sneller en je beeld is scherper dan met avi naar dvd omzetten

    de groete