aanschaf camera

  • derk

    Ik wil een nieuwe videocamera aanschaffen en ben mij aan het oriënteren, maar zie door de bomen het bos niet meer. Ik heb 500 euro te besteden en wil het liefst een camera met foto-modus. Heeft iemand al ervaringen met de nieuwe Canon MV 830? Alle tips hierover zijn welkom.

  • skie miep

    Kijk ook eens naar Sony, mooie camera voor maar 508 euro

    het is de handycam HC32. Voor 50 euries meer heb je een mooie HC39 wat een top camera is qua mogelijkheden

  • gilbert

    Ik zit eigenlijk met hetzelfde euvel als Derk,wan het aanbod is inderdaad groot.

    Maar hoe zit dat nou met die pixels ? Ik bedoel , als je zoals ik een camera zoekt om gewoon een leuk vakantie filmpje te maken , is een camera met 800.000 pixels dan voldoende ,of ga ik mij dan ergeren aan de kwaliteit?

    Kijk ik zoek gewoon een toestel die makkelijk te bedienen is ,maar tevens ook gewoon goed resultaat geeft.

    En qua prijs ga ik ook weer met Derk mee,

    dus zo tussen de 400 en de € 600,00

    Alvast bedankt .

  • Bright

    Dat ligt toch ook echt aan wat jij voldoende vindt, oftewel hoe kritisch ben je. Als het je gewoon om een vakantiefilmpje gaat dan kun je met dat geld echt wel uit de voeten. En dan heb je gewoon een goed resultaat, afhankelijk natuurlijk welke camera je koopt. Persoonlijk zou ik een jvc links laten liggen. Sony , panasonic en ook canon leveren normaal gesproken goede kwaliteit , waarbij canon vaak het durst is. Als ik je een cmara ter overweging mag geven , kijk dan eens naar de Panasonic NV-GS 75 EG. Deze heeft een 3 ccd wat weer een beter resultaat geeft dan 1 ccd. Kijk bovendien eens op Kieskeurig.nl onder videocamera's . Hier staan eigenlijk alle camera's met daarbij ook revieuws , dus gebruikers ervaringen.

  • gilbert

    Bedankt ,kieskeurig ben ik uiteraard allang geweest.

    Maar het blijft moeilijk,haha.