defect geluid videorecorder Sharp VC-M31GM

  • Jeanine

    Ik heb een videorecorder van het merk Sharp type VC-M31GM. Sinds kort is er een defect met het geluid. Een videoband kan wel afgespeeld worden met goed beeld maar het geluid werkt niet. Een schoonmaakvideo heeft niet geholpen. Weet iemand wat hier de oorzaak van kan zijn? Alvast bedankt.

  • dj Jays'n

    Plug je scartkabel er goed in,nog steeds geen succes probeer een nieuw scart kabel.

    Wat ook goed zou kunnen is de contact snoer voor video naar tv, controleers die.

  • Jeanine

    Bedankt voor de tips! Ik heb het even gecontroleerd maar het heeft helaas niet geholpen. Ik heb verschillende scart-kabels geprobeerd en ook de aansluiting met de tv gecontroleerd. Bij een koopvideo is op de achtergrond wel zacht het originele geluid te horen maar er zit een hele zware ruis in. Bij het zelf opnemen van een film stond de film er wel op maar met het geluid van de vorige film plus zware ruis. Heeft iemand misschien nog een idee waar dit aan kan liggen?

    Ik heb plannen om maar een nieuw apparaat te kopen (goedkoper waarschijnlijk dan reparatie) maar hij is pas 3 jaar oud.

  • dj Jays'n

    Sorry voor je maar deze tijd heb je voor een prikkie al een nieuwe.