hoe doe ik dit?

  • Fred

    Ik wil een dvd van mijn trouwfeest maken. Dit staat op een video 8 bandje. Voor op mijn pc en aan de zijkant van mijn camera zitten 3 ingangen, Geel, Wit, en Rood. Ik heb dit aangesloten. Hoe krijg ik dit, met welk programma, op mijn pc, zodat ik er later leuke muziek enz bij kan zetten en het hele gebeuren dan op DVD te branden.

  • Gertie

    Hoi video omzetten naar DVD wilde ik ook pas geleden en met al die kabels kreeg ik erg veel verlies ook waren mijn Video banden een jaar of 13 oud en bijzonder slecht ,Toen zag ik in mijn Videotheek de optie dat Hun het voor me doen

    Het resultaat was ronduit verbluffend naar mijn mening red je dat nooit op de manier zoals jij dat wil zonder verlies!!

    De Videotheek gebruikt een Video recorder Met een DVD recorder combinatie van JVC ik geloof dat het apparaat een honderd of 8 kost

    Ik weet niet waar jij woont Deze Videotheek zit in Amersfoort op de Noorderwierweg

    Is dat te ver weg zoek is in jou omgeving naar de optie of bel de man doodleuk gezien het om een belangrijke Video gaat is het zeker de moeite waard om geen verlies te krijgen Succes