jvc camera

• henk

Mijn jvc camera wil niet meer in of uitzoomen. Het beeld blijft steeds erg ondeuidelijk. Linksonder in het display staat een handje. Iemand enig idee wat het probleem zou kunnen en hoe op te lossen? Bvd.

• ruud

IKk heb geen jvc maar mijn sony camera die ik destijds had gaf okok een handje in beeld als je handmatrig scherp wilde stellen. Mogelijk heb je hem per ongeluk van de autofocus af gehaald…

succes

Ruud.

• Bright

Ook al staat de camera niet op autofocus dan nog moet hij kunnen in en uitzoomen.Heb je de vraag al gesteld bij jvc nederland?

• henk

Ja maar die gaan niet op het probleem in: breng em maar naar de reperateur. Dat is een lekkere service.Bright schreef:

>

> Ook al staat de camera niet op autofocus dan nog moet hij

> kunnen in en uitzoomen.Heb je de vraag al gesteld bij jvc

> nederland?

• Bright

Dat is inderdaad een lekkere service :-(

Welk type jvc camera is het ?

Kun je het zoomen op handmatig zetten?. Kun je de autofocus eraf zetten?

Zo ja werkt het zoomen wel handmatig ?

Werkt het scherpstellen wel handmatig?

• henk

Het werkt allemaal niet wat ik ook probeer/instel helaas. Vandaag dan maar naar de reperateur gebracht. Bedankt voor de reakties.

• henk

Een rekening van 141 euro was het gevolg en dat na 3 weken gebruik. De firma waar eea was gekocht www.diga4u.nl geeft niet thuis: helaas meneer geen garantie meer en jvc nederland doet niets voor je en verwijst naar diga4u. Als consument ben je dan machteloos.

Een ding geleerd: NOOIT MEER IETS KOPEN BIJ DIGA4U EN NOOIT MEER JVC!

• Bright

Had je de camera 3 weken? Was het een tweede handse dan?

• henk

Nee 3 weken gebruikt in 2 en half jaar

• lexzz

Vraagje: Is de camera geleverd met nederlandstalige orginele gebruiksaanwijzing en garantiebewijs?.

Is het garantiebewijs ingestuurd ?.

Een deel van de internetleveranciers leveren “grijze”-of “paralelle”import.

De meeste importeurs, in welk land dan ook, zijn niet zo happig om niet legaal geimporteerd spul te servicen.

De door de reguliere kanalen geleverde artikelen zijn meestal duurder, omdat een importeur garantie moet verlenen op het geleverde.

Ook servicemensen willen graag met een salaris thuiskomen.

Bij een consumenten- produkt moet een nederlandstalige gebruiksaanwijzing geleverd worden en da's voor een taalgebied als het nederlandse niet zo gek groot.

Overigens heb ik met JVC wat service betreft goede ervaringen.