camera aansluiten op de pc

• Angela

Hoi,

Ik heb sinds enige tijd eindelijk een dvd brander en na de vakantie wilde ik dus echte filmpjes gaan maken.

Was in het bezit van Pinnacle 7 maar dat werkte met de beveiliging van tegenwoordig niet meer. Dus upgrade naar 9 gedaan.

Enige tijd bezig geweest om alles te ontdekken. Blijkt dat ik met de bij geleverde usb kabel van de camera beeld verlies heb op de Pc.

Nu is mij geadviseerd een dv kabel te kopen. Maar ik weet niet of ik die kan aansluiten. Heb alles nagekeken en ik ben ik het bezit van Tv out.

IS DIT DE GOEDE?

WIE HELPT MIJ OP WEG.

Angela

• Bright

Om de camera te kunnen aansluiten via een dv kabel ben je twee dingen nodig. Ten eerste een dv uitgang op de camera en ten tweede een fire wire kaart in je pc.Mocht je geen fire wire kaart in je pc hebben dan is die er vrij eenvoudig in te zetten en ze kosten rond de 20 euro. Belangrijk blijft dat de camera een dv out heeft. TV out is niet hetzelfde . Wat voor merk en type camera heb je ?

• Angela

Hoi,

Dank je wel voor je reactie, inmiddels heb ik een kabel en weet ik dat ik een firewire heb.

Opnemen is inderdaad zonder storingen.

Ze leer je telkens weer wat bij.

Angela

• Bright

oke , veel plezier bij het monteren