Guide Plus probleem?

• Johan

Hallo,

Ik heb een Pioneer Hard Disk DVD recorder (DVR 530H-S). Deze maakt gebruik van Guide Plus voor het opnemen. Erg handig systeem. Alleen kwam ik erachter dat een en ander niet altijd soepel verloopt. Zo had ik voor aankomende nacht 24 ingeroosterd. Deze zou hij dus op 8 december om 00:05 moeten gaan opnemen. Vanochtend keek ik toevallig even op de DVD recorder, en zag ik dat 24 al opgenomen was. Nou ja… 24… hij had vannacht gelopen om 00:05 en had als titel 24. En als datum 8 december 00:05. Is erg knap aangezien het nu nog maar 7 december is. Dit is al eens eerder gebeurt. Heeft iemand soortgelijke ervaringen met andere of dezelfde Guide Plus systemen? Of zou het aan de Pioneer liggen?

Groet,

Johan

• Paco

Ha Johan,,

Ik gebruik nu enkele manden ok GuidePuls-systeem.

Conclusie:

Het guide+syteeem blijkt zelden de goede tijden te hanteren.

Bij elke film die ik opneem via guide+, mis ik het begin of erger nog het einde van de film.

Ik vind het echt waardeloos en gebruik het al niet meer.

Komt dit probleem bij jou ook voor ?

Ik ben weer terug naar af, ik start wel zelf een opname of programmeer het zelf wel met de timer-functie.

Ik stel hem zo in, dat hij een half uur van te voren start en halfuur later eindigt dan de film afgelopen dient te zijn.

Daarna bewerk ik de film met de functies van mijn HD-recorder.

Vooralsnog is guide+ een onbruikbaar systeem voor mij. Echt waardeloos !!

Groetjes,

Paco.