slecht kwaliteit v.banden

• ernie

hallo,

Is het mogelijk om - VHS - videobanden waar de kwaliteit slecht van is om die weer in een goede staat te krijgen.

het probleem de weergave is niet goed het beeld loopt van boven naar beneden ,kleuren niet optimaal.

Wat kan ik hier aandoen of welke mogelijkheden zijn ervoor ik hoop dat er een oplossing voor is..

grt.Ernie

• Bright

Heb je de banden op meerdere videorecorders geprobeerd?

• ernie

Ja en heb speciaal een nwe video gekocht, maar de problemenen blijven. De banden zijn ongeveer 12 jaar oud.

grt Ernie

• Bright

Als je het al op diverse video's geprobeerd heb dan geef ik je weinig kans meer met een huis tuin en keuken videorecorder.

Oude video recorders hadden nog wel eens de mogelijkheid e tracking handmatig bij te stellen hoewel ik niet wil beweren dat jouw probleem daarmee opgelost zou zijn.

Bij jpuw loopt het beeld van boven naar beneden door wat volgens mij eerder op syncronisatie problemen lijkt.

Als de opnamen op de banden werkelijk veel voor je betekenen dan zou ik toch eens bij een proffesioneel video produktie bedrijf informeren.

• ernie

Bedankt voor de info, en zal een prof. bedrijf vragen of hun er wat aan kunnen doen.

Ernie