JVC DVx2000

• Thijs

Hallo allemaal!

Mijn ouders verblijven 2 weken op de canarische eilanden, en nemen een JVC DVx2000 camcorder voor me mee. Na rondzoeken op het internet blijkt dat er nergens ook maar IETS van dit apparaatje te vinden is. Is dit een product dat JVC daadwerkelijk produceert? Of is dit een cheapass knockoff..? Iedereen die me kan helpen laat je horen!! Ik zie het al helemaal gebeuren dat ik dadelijk met een of ander apparaatje thuis zit dat het helemaal niet goed doet, en waar dan ook nog eens geen garantie op zit.

Groetjes, Thijs

• Jo Ouwejan

Misschien bedoelen ze wel een HVX200. En dan zit je goed. Heel goed!

• Thijs

Het bovengenoemde apparaatje kostte daar 195 euro (inclusief: lader, SDcard, Tas enz. enz. enz.) Is dit niet iets té verdacht…?

• Jo

Inderdaad dat is een Pana. Later dacht ik nog, ze zouden toch niet een DCR VX-2000 bedoelen? Maar die is dan weer van Sony. En echt niet te koop voor 195 Euro.

Ik krijg langzamerhand ook het idee, dat er iets Nigeriaans aan de hand kan zijn.

Jo

• Thijs

Maar je weet niet zeker of het een goedkope nepcam is? Anders moet ik contact met ze opnemen om ervoor proberen te zorgen dat ze die camcorder om moeten gaan ruilen…!

Thijs

• Jo

Nee, geen idee . . . Ook niets zinnigs gevonden in Google.

Jo

• Thijs

oké, hartstikke bedankt!! groetjes

• peter

Kijk eens op de home page van JVC. Hier staat een waarschuwing voor een aantal producten, zoals de dvx2000, welke niet door JVC worden uitgegeven en waar ze hun handen dan ook vanaf houden.

Groet Peter.