dazzle dvd recorder

• Gerard

Hoi,

Heeft er iemand al gewerkt met de dazzle dvd recorder?

http://www.pinnaclesys.com/PublicSite/du/Products/Consumer+Products/Dazzle/Dazzle+Video+Archiving/Dazzle+DVD+Recorder.htm

Ik kom er namelijk niet uit. En productondersteuning van Pinnacle laat ook lang op zich wachten.

Ik had namelijk gebeld naar de service desk, maar omdat het om een instant product gaat, kon hij mij niet helpen. Wel heeft hij mijn vraag doorgezet naar costumer service, waar ik nog een toelichting op mijn probleem heb gedaan, maar nog steeds geen reactie gehad.

Vandaar deze vraag.

Groetjes

Gerard

• Space

Wat is je probleem dan???

Space

• Jordi

Ik heb ook sinds afgelopen zaterdag een Dazzle dvd recorder video.

Loop tegen het zelfde probleem aan, heb het programma wat bij het product zit geinstalleerd. De kabels (2x audio + 1x video) aangesloten op mijn videorecorder (de kabels die aangesloten worden bij mijn videorecorder heb ik een verloop van bovengenoemde kabels naar scart aansluiting. Bij de computer is het een usb aansluiting.

Maar helaas ik krijg geen beeld, heb van alles geprobeerd….

Wie kan mij hiermee helpen???

groetjes Jordi

• Jo

In het laatste nummer van Computer Totaal zijn een aantal vergelijkbare producten getest, waaronder de Dazzle. En de Dazzle kwam er het slechtste uit . . . Erg onstabiel en de drivers werkten niet. Mensen die de helpdesk van Pinnacle hierover benaderd hebben, werden niet uit de brand geholpen. Het ziet er momenteel dus slecht uit voor de gebruikers van dit product.

• Gerard

Hoi Jordi, bij mij ging het in eerste instantie ook niet, tot ik er achter kwam, dat ik de Dazzle op video input had aangesloten. Ik heb in een electronica zaak een scart blokje gekocht, die zowel als input, als output gebruikt kan worden. Hierna lukte het. Als je video omzet op DVD, verwacht dan niet de kwaliteit van een DVD, maar voor mij is het voldoende. Want als ik ze niet omzet, heb ik over enige tijd helemaal gaae beelden meer door slijtage van de banden.

Groetje

Gerard

• henk

ik heb er nu problemen mee….ben jij er al uitGerard schreef:

>

> Hoi,

>

> Heeft er iemand al gewerkt met de dazzle dvd recorder?

>

> http://www.pinnaclesys.com/PublicSite/du/Products/Consumer+Products/Dazzle/Dazzle+Video+Archiving/Dazzle+DVD+Recorder.htm

>

> Ik kom er namelijk niet uit. En productondersteuning van

> Pinnacle laat ook lang op zich wachten.

>

> Ik had namelijk gebeld naar de service desk, maar omdat het

> om een instant product gaat, kon hij mij niet helpen. Wel

> heeft hij mijn vraag doorgezet naar costumer service, waar ik

> nog een toelichting op mijn probleem heb gedaan, maar nog

> steeds geen reactie gehad.

>

> Vandaar deze vraag.

>

> Groetjes

> Gerard

• HenkB

Dazzle draait op mijn PC met XP Pro feilloos,maar met de drivers van de Pinnacle-site.Op mijn laptop met Windows Vista draait de Dazzle voor geen meter.Op de site staan wel drivers voor Vista maar dat zijn Windows 2000/NT drivers.Support ingeschakeld,advies van de supportdesk:Windows XP installeren ipv.Vista.Een beetje de omgekeerde wereld,lijkt mij.Ik blijf maar geduldig wachten tot ze de goede en stabiele drivers hebben.