ik heb nu pinnicle 8.8 maar wil graag een ander video bewerkingsprogramma dacht eerst aan pinnicle 10, maar wat vinden jullie een goed video bewerkingsprogramma, wil erg graag muziek onder kunnen zetten en foto`s tussen plaatsen
De stabiliteit van pnnacle laat inderdaad nog al eens te wensen over. Maar toch is het naar mijn bescheiden mening het beste in deze prijsklasse. Zelf werk ik nog met studio plus 9.35 en op de aanwezige bugs na ben ik er tevreden mee. Tevens werk ik met adobe premiere maar dan praat je over een heel ander soort montageprogramma en een heel ander prijskaartje.
Eigenlijk is het een persoonlijke smaak welk programma je het beste bevalt. Ik heb o.a. met Magix video deluxe gewerkt en met Ulead maar ik kon er niet aan wennen.Dus blijf ik voor de simpele montages gebruik maken van pinnacle studio.Maar ik kan me heel goed voorstellen dat iemand anders dit juist weer omgekeerd heeft.
Ik zou zeggen probeer eens wat verschillende programma 's uit als je tenminste aan een free trail kunt komen en oordeel zelf.
Werk al enige tijd met Magix.
Voor de beginneling is het wennen, maar hoe verder je gaat proberen en gewoon oefenen, dan maak je schitterende films met muziek, ondertiteling, commentaar etc.
Er is zelfs een hobbyclub die een volledige les over Magix op internet geeft met goede uitleg.
Heb er zelf veel van geleerd
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?