Defecte video, repareren?

• Mups

Hallo,

Ik heb een defecte video en hij is pas een kleine 2 jaar oud. Er komt steeds error op de display zodra ik een band wil afspelen of wil spoelen. Ook trekt hij de band af en toe stuk als ik de tape eruit wil halen. Ik denk dat hij vast loopt… Ik heb het idee dat hij dit niet doet met gekochte films maar wel met tapes om op te nemen.

Iemand een idee wat dit kan zijn, ik ben een leek…

• Mups

Ter aanvulling:

http://shop.toostylish.com/shop/images/st220.jpg

Daewoo Videorecorder ST 220

2 koppen videorecorder

Long Play

Auto Set-Up

8 talen On Screen Display (w.o. NL & F)

NTSC weergave op PAL TV

SCART

• Bright

Tja video recorders zijn niet meer wat ze geweest zijn. Misschien kun je een schoonmaakcassete proberen.

• Rien van Tol

Ik heb een Sony CCD-TR705E,kan geen bandjes meer overzetten,de beeld weergave vertoont streepjes,is deze nog te repareren.hij is 13 jaar,maar neemt nog duidelijke opnamens.Ben 80 jaar en was er aan gewend.dus wie kan mij helpen.

Rien van Tol

Perkstraat 37

2761-LM Zevenhuizen

• Mups

Helaas weinig reacties hier Rien.

• Jo

Als je nou Camcorder Services in IJmuiden eens belt?

Billijke mensen! Je kunt ze door de telefoon aangeven wat het probleem is en waarschijn kunnen ze je dan vertellen hoe ernstig het probleem is en wat het waarschijnlijk gaat kosten.

Als je een klein beetje aangeeft wat je leeftijd is en dat je erg met het probleem overhoop zit, dan zullen ze je zeker willen helepn. En je kunt er zelf bijblijven, als hij gerepareerd wordt.

Jo

ps: laat Mups maar kletsen! Ik kijk hier elke dag of ik iemand kan helpen. :-)

• Bjorn

geweldige tip Jo!

Ben blij dat erg goede cam support om de hoek is… Mocht er wat engs gebeuren met de cam…..

M.v.g.,

Bjorn.

• jenny

ik heb een vcr van het merk hanseatic hij heeft geen beeld verder doet alles het ik vraag me af wat er aan de hand kan zijn

met vriendelijke groet

jenny