editor gezocht

• Erwin Sjoerdsma

Ik ben werkzaam bij het Haagse bedrijf AT Productions. Dit bedrijf verzorgt het management en de boekingen van o.a. Kane, Di-rect, Jim, Maud, Kus, Van Dik Hout en nog een groot aantal andere artiesten. Het komt steeds vaker voor dat we op de website van deze artiesten gemonteerde filmpjes willen plaatsen. Hiervoor zijn we op zoek naar een (groepje van) amateur(s) die ons hierbij kan helpen.

• hemago

L.s

Hedenavond las ik uw oproep op het prikbord. graag wil ik hier wat meer info over.

Ikzelf ben een 40 plusser die het maken en monteren van videofilm als grote hobby heeft.

B v D Marco

• Frans Suijs

Hoi Erwin,

Ik ben een senior video editor met zo'n tien jaar ervaring in het vak. Het lijkt me leuk om in de avonduren dergelijke videos voor jullie te monteren. Zij het wel tegen vergoeding. Dit hoeft natuurlijk niet het normale tarief voor montage in een studio te zijn.

Groet,

Frans

• arhan peek

het is al een tijdje geleden dat dit bericht geplaatst is, maar mocht het nodig zijn,m willen we graag helpen. voor voorbeelden van ons werk promotiefilms en videoclips. bekijk http://www.artblanchefilm.nl

• Niko

Hoi, ik ben Niko, 19 jaar oud en studeer aan de opleiding sound & vision in Utrecht als camera man en video editor, ik ben al 3 jaar aan het editen met Avid, hierbij wil ik mij aanmelden voor jullie oproep, misschien een beetje laat, maar ik probeer het.

Voor vragen kunt u mailen naar niko_838@hotmail.com

Gr. Niko

• Nico van Rijsselt

Geachte lezer,

Graag zou ik mij als kandidaat willen stellen voor de functie van editor.

De afgelopen 4 jaar heb ik redelijk wat ervaring opgedaan in het digitaliseren en bewerken van video.

Voor meer info zou ik u graag mijn cv willen door mailen.

Vriendelijke groet, Nico van Rijsselt