merk aiptek

• Wolter

Beste,

In mijn zoektocht naar een camcorder (met dvd) ben ik gestuit op het merk aiptek.

Ik ken dit merk niet. Kan iemand dit merk aanbevelen en valt het indezelfde categorie als bijv hitachi, canon, samsung ?

Prijs van de toestellen is goedkoop zeker in vergelijk met de bekende A-merken.

Alvast bedankt!

• Bjorn

Aiptek kan je zeker niet vergelijken met Canon, Samsung e.d. Laat je goed informeren en vertel ook duidelijk wat je wilt met de camera! Als je 2x in het jaar een vakantie wilt filmen dan zal zo'n Aiptek apparaat best voldoen….

Het is ook altijd goed om de consumenten sites na te pluizen hierop…

Succes,

Bjorn.

• r.alias

Ben ook op zoek kies waarschijnlijk voor Aiptek Pocket Dv Z100 Pro via conrad. Het blijft een sd camera. Daardoor klein en beperkt. Dus mpeg4 en weinig optisch en digitale zoom. Merk zegt niet alles heb vertrouwen in merken als panasonic, nikon,,jvc en minolta. Heb zelf nog een sony camera verschillende malen al stuk geweest heb een canon camera waar plastic delen het uit eindelijk begeven. Een nikon camera met stof en deeltjes in de behuizing en gelijmde delen die los raken. Maar ook een een yasica camera van dezelfde leeftijd en nog steeds topie. Kodak niet kapot tekrijgen. Kan er zo wel meer op noemen. Ik wil gewoon een camera klein, bestanden op de computer vie sd-card en evt op de tv.