sony dcr sr en consumentengids advies gevraagd

• biancayasmine

hoi wie kan me advies geven, ik wil graag een videocamera kopen van sony maar twijfel over de volgende modellen DCR SR 72 EN DCR SR 52 EN DCR SR 32

Ze schelen allemaal niet zo veel vind ik zelf maar in prijs wel, dus vroeg ik me af of iemand advies heeft. ook weet ik dat in de consumentengids een sony staat geadviseerd maar weet het type nr niet, weet iemand dat? heeft iemand het gidsje? zou je zo vriendelijk willen zijn voor mij te kijken ik dacht pagina 34 welke sony type het beste uit de bus kwam?

hartelijk bedankt alvast en vriendelijke groetjes bianca

• Jeroen

Ik heb nu een paar maanden de Sony SR32E en deze bevalt mij prima. Wij gebruiken hem voor huis, tuin, keuken en vakantie filmpjes. De hardeschijf van 30 GB gaat lekker lang mee en het toestel is heel gebruiks vriendelijk.

Mooie en leuke filmpjes hebben we deze vakantie gemaakt. Snel terug vinden is geen enkel probleem. Flink inzommen met 40 X optisch is ook geinig. We denken eraan om een breedbeeld opzet lens er bij te kopen. Dat is handig en mooi voor binnen opnamen.

• Agnes

Ik heb hem sinds 5 dagen,Jeroen.

Wat een prachtig apparaat en ook ik heb hem voor huis/tuin en keuken gebruik.

Door drukte nog niet veel gefilmd en tis ook heel erg wennen, om weer met een * echte* cam te filmen.

Maar al doende leert men.Met welke softwareprogjes bewerk jij je film(pjes?)

Ik heb kort wat geprobeerd met Windows Movie Maker en MemoriesOnTv(vind ik persoonlijk mooier).

Ik zal hier af en toe eens komen kijken, misschien hebben we wat tips voor elkaar?

Gr.

Agnes