Hai,
Ik heb sinds gisteren ineens een raar probleem met mijn video. Op het videokanaal op mijn tv zie ik nu niet langer het beeld van de video, maar een soort verstoorde (mij onbekende) zender.
Het zit zo aangesloten bij mij:
de kabel gaat van ‘de muur’ naar mijn video (inc. een signaalversterker bij de muur). Vanaf de video gaat een kabel dmv een splitter naar twee tv's.
Op beide tv's is een verstoord beeld te zien.
Als ik alleen een kabel van video>tv laat lopen, heb ik perfect videobeeld. Op tv is het videokanaal dus goed ingesteld. (ik heb ook nog geprobeerd het videokanaal opnieuw te zoeken maar zonder bevredigend resultaat)
Zet ik de (vanaf de muur) inkomende kabel ertussen, dan verstoort de boel.
Als ik opneem door de inkomende kabel aan te sluiten en het vervolgens af te spelen met alleen de video op de tv aangesloten (dus zonder inkomende kabel) werkt dat goed.
Als ik alles aansluit, en ik draai aan de inkomende kabel bij mijn videorecorder, dan vertoont hij óf de mij onbekende zender (er staat een 9 in de bovenhoek), óf een zeer verstoord videobeeld. In dat laatste geval zijn ook alle zenders op tv verstoord. Dus dat is erg wazig. (Maar goed, als het aan mijn snoer zou liggen, waarom kan ik dan toch scherp opnemen?)
Op internet kan ik niks vinden over een nieuwe zender. Ik woon overigens in Rotterdam.
Iemand enig idee??