snelheid video

• Jovadu

Hallo,

Als ik mijn opgenomen video in pinnacle 12 afspeel dan is de snelheid wel 2 tot 3 keer zo snel. Het ligt niet aan de camera want deze is nieuw en op de camera speelt hij normaal af.

Ook heb ik andere bewerkingsprogramma's geprobeerd zoals Magix 12 en Ulead maar het probleem blijft hetzelfde

Ik heb wel mijn kapotte videokaart vervangen door een nieuwe ( radeon 1550) maar ik weet niet zeker of het hier aan ligt of dat ik iets per vergissing in het BIOS veranderd heb.

Ik heb voorheen nooit problemen hiermee gehad en weet niet meer wat nu te doen.

Heeft iemand hier ervaring mee!!

Bijvoorbaat mijn dank.

Groet, Jovadu

• Mr. Magie

Heb je misschien toch niet iets in je BIOS aangepast. Gaat de aansturing van je HDD wel goed? Of heb je de opgenomen beelden misschien nadat je ze gecaptuurd hebt verplaatst?

• Jovadu

Hallo Mr. Magie,

Ik weet het niet meer zeker of ik iets veranderd heb in de BIOS. Dat is alweer een tijdje geleden en ik meen dat ik bij het afsluiten van het BIOS nog iets veranderd heb.

De aansturing van de HDD geeft geen problemen en de beelden heb ik niet verplaatst.

Vandaag heb ik windows xp opnieuw moeten installeren omdat diverse programma's en hardware niet meer werkten dus ik moet Pinnacle weer opnieuw installeren en dan kijken of het probleem zich nog steeds voordoet.

In ieder geval bedankt voor je reactie en zal snel laten weten of het verholpen is.

Groeten, Jovadu Mr. Magie schreef:

>

> Heb je misschien toch niet iets in je BIOS aangepast. Gaat de

> aansturing van je HDD wel goed? Of heb je de opgenomen

> beelden misschien nadat je ze gecaptuurd hebt verplaatst?