Hallo
Ik had een canon camera met een tape. Ik verwerkte dit altijd met Studio. Mijn pc was eigenlijk te klein maar het werkte als ik alles uitzette.
Nu heb ik een nieuwe videocamera gekocht een Canon FS100. Studio kon de bestanden die deze camera aanmaakt niet inlezen. Dus aan het googlen gegaan. Uitgekomen bij Magix Video deluxe 2008 e-version.
Ik ben twee weken terug nar Parijs geweest en heb toen de camera goed uit kunnen proberen. Ik heb bijna 8MB gefilmt. Thuis gekomen wilde ik het natuurlijk downloaden en bewerken. Helaas bij het downloaden van de bestanden kreeg ik na een paar MB de melding “geheugen toewijzing afgewezen, of interne fout”. Nieuwe PC gekocht met voldoende ruimte extra schijf erbij enz enz. geheel volgens de eisen die nodig zouden zijn voor Magix.
Hij blijft echter de foutmelding geven.
Ik heb natuurlijk gemaild naar de helpdesk van magix maar tot op heden nog geen antwoord mogen ontvangen. Ik heb ter kontrole oude filmpjes (van mijn oude camera) gedownload en krijg dan wel alles gedownload en bij elkaar net zoveel als de film van Parijs van 8 MB. Waarschijnlijk doen wij iets niet goed, of staat er een instelling niet goed. Wie heeft ervaring met Magix en herkent dit?