videos bewerken in windows movie-maker

• maria

hallo , heb film op jvc camera . met meegeleverde usb-kabel dvd gebrand op laptop (windows xp)', kan wel afspelen in media player , maar het lukt mij niet om de film in windows movie-maker te krijgen om te bewerken. van eerdere film back-up gemaakt en toen kon het wel , kan de film niet terugvinden om te verwijderen dus kan nu niet hetzelfde doen omdat er niet genoeg ruimte is.hoe kan ik via dvd bewerken ?

• gerard

Ik weet of mijn probleem identiek is aan het jouwe, maar ik hadhet probleem dat wmm aangaf dat er geen camera was aangesloten. Ik kwam er toen achter dat ik eerst de camera op “play”diende te zetten, toen werd de camera herkend en kwam de vraag of video geimporteerd moest worden.

De band werd teruggespoeld en de video geimporteerd.

Vervolgens ontstond bij mij het volgende probleem. Vdeo zoals gezegd geimporteerd, titel toegevoerd en opdracht gegeven om de video weg te schrijven wmm gebruikt daarvoor een andere kreet maar die schiet me zo nietv te binnen.

Het wegschrijven begint en na pakweg 5 seconden loopt wmm vast.

Via taakbeheer kun je zien dathet pakket niet meer reageert.

Bij controle op de schijf waarheen ik wilde wegschrijven zie ik alleen de gemonteerde titel verder niets. Iemand hier ervaring mee ?