Blauw scherm bij Magix

  • sip

    Ik krijg diverse foutmeldingen als ik een film op DVD wil branden. Vaak een waarschuwing dat er een te kort hoofdstuk bij is maar soms is geen enkel fragment te vinden wat echt kort is en als ik het prog door laat gaan loopt de pc vast (geen uitzondering maar regel) met de foutmelding in het blauwe scherm STOP: 0x000000008E (0xc00000001D), 0x006E7940, 0xB325B3C, 0x00000000

    Ook als ik het bestand exporteer naar MPEG krijg ik het blauwe scherm. Ik gebruik win XP Wie weet de oplossing?

  • Gerard

    Hallo Sip,

    met welke versie van MAGIX werk je?

    Ik heb ook lang tot volle tevredenheid gewerkt met MAGIX maar sinds ik overgestapt ben op ACVHD bestanden heb ik helaas afscheid moeten nemen van MAGIX en ben ik naar het (semi)professionele Edius programma overgestapt.

    Overigens weet ik niet of je ver bij Hilversum weg woont (en of je het probleem nog steeds hebt) anders bied ik aan dat je met dat bestand hierheen komt en dan kijken we waar het probleem zit.

    Gerard

  • keeskist

    Je zou eens een email kunnen sturen naar mi-bo@magix.info

    Kees Kist uit Nijmegen

  • sipke

    Ik heb magix de luxe 16+. Woon een heel eind bij Hilversum vandaan maar begin eraan te twijfelen of het aan het prog ligt. Als ik middels het bijgeleverde Sony programma van de DVD camcorder probeer een DVD te branden dan komt ook een blauw scherm