videobewerking

  • fuvobo

    Ik wil gaan starten met filmen en video bewerken maar nu op de computer, vroeger wel gefilmd maar dit was nog in analoge tijdperk, het monteren verliep toen nog op de videorecorder, en de toegevoegde muziek zette ik op een van de sporen waarnaar ik alles ging overbrengen op de videoband.

    Nu wil ik monteren op de computer.maar ik weet niet wat ik allemaal daar voor nodig heb, en wat het moet zijn b.v. de grote van de harde schijven etc. Zelf ben ik ook niet zo'n computer freak, en dit alles is dan ook nieuw voor mij.

    Ik wil graag goede films maken op de computer, het hele programma moet er goed op lopen en geen problemen gaan opleveren.

    Wat voor beeld scherm heb ik nodig, (hoeveel inch) wat is het beste besturingsprogramma windows 7, of 8, om dit alles te gaan doen.

    Wat moet er allemaal in de computer inzitten, hoe groot moet de harde schijven, grafische kaart, geluidskaart en videokaart zijn ? en wat voor video bewerkingsprogramma kan ik het beste nemen, (en geef eens een schatting wat mij dit allemaal gaat kosten computer met videobewerkingsprogramma)

    Ik ga straks filmen in HD met geheugen kaartjes, mijn camera zal zo ±€ 600 gaan kosten ( Panasonic)

    zijn er nog andere dingen die er bij moeten laat het mij weten alvast bedankt.

    Tips zijn harte welkom.

    Nogmaals bedankt voor de moeite.

    VR.GR.

    Fuvobo

  • sipke

    Ik gebruik Magix videobewerking. Is een programma met veel mogelijkheden maar je moet wel flink oefenen. Weet zo de prijs niet meer maar dacht rond € 100. Pc is win 7 home edition met ik geloof 7 GB intern geheugen. Harde schijf is maar wat jezelf wilt. Die kosten tegenwoordig niet bar veel dus koop gewoon een Terrabyte. Beeldscherm heb ik 23" Iliama. Laat je pc samenstellen door een vakman en koop geen doos die door een fabrikant gevuld is.

  • fuvobo

    Hallo Sipke

    bedankt voor het reageren.

  • Michael

    Er zijn zoveel gratis softwareoplossingen voor videobewerking waar je uit kan kiezen, allemaal met verschillende functies en kenmerken dinosaur game. Hoe weet je dan in hemelsnaam welke het beste bij jou past?

  • ducky

    ​Thanks for sharing, let me introduce you to InShot Pro Apk, one of the most powerful video editing applications. The premium version of InShot Pro Apk is free to download with lots of great tools that you must try.