Beste amateur videomaker,

Ik ben bezig met twee leuke spannende ondernemingen op te zetten en ik zoek iemand die bereid is om samen met mij te werken aan promotie en intructie filmpjes.

Met betrekking tot de instructiefilmpjes, zou het bij succes kunnen dat er iedere maand minimaal 1 filmpje moet worden geproduceerd.

Voor het gemak zou het daarom beter zijn als je in de omgeving van Zoetermeer zou wonen en overdag over veel vrije tijd kan beschikken.

De tweede onderneming betreft een lokatie in het buitenland en die persoon zal dus bereid moeten zijn om mee te reizen. Er zullen daar vooral opnames moeten worden gemaakt ter promotie, met als onderwerp de prachtige ongerepte natuur en de lokatie waar de onderneming wellicht zal worden gevestigd. Het zou daarbij mooi zijn als je dan ook nog iets kan toevoegen, aangezien er ook georganiseerde fotografie/video-reizen zullen worden opgezet, waar jij misschien ook je aandeel in kan hebben?!

Je mag ook reageren als je slechts interesse hebt in slechts één van de twee!

Ik kan er in het begin helaas nog geen vergoeding tegenover stellen, vandaar dat ik een enthousiaste leerling/ hobby videomaker zoek, maar ik kan wel een tegenprestatie aanbieden. Bij succes zou het echter wel interessante voordelen kunnen hebben en zullen vergoedingen zeker aan bod komen.

Dus ben jij die enthousiaste hobby/ leerling filmmaker die samen met mij twee leuke ondernemingen wil opstarten?

Mail naar info@zensus.vpweb.nl of bel 06-42243800

Met vriendelijke groet,

Karin van der Leden